Politica de Livrare & Retur

PREGĂTIREA COMENZILOR PLASATE ONLINE

Bijuteriile ce urmează să ajungă la dumneavoastră sunt pregătite cu atenție și ambalate cu suflet, în punguțe de cadou cu panglică din mătase.*

*Ambalajul poate varia în funcție de tipul bijuteriei comandate. Ambalajul din videoclipul de mai sus are doar caracter de prezentare.

POLITICA DE LIVRARE

Livrare în România și Europa

  • Sabion asigură livrarea rapidă a produselor achiziționate online.
  • Comenzile personalizate (în această categorie intră și verighetele/inelele realizate conform măsurilor indicate de client) vor fi livrate doar după achitarea de către client a avansului comunicat telefonic / email de către operatorul Sabion în momentul confirmării telefonice / via email a comenzii. Avansul se va achita prin transfer bancar în contul RO40 BTRL 0270 1202 G998 61XX, deschis de SC SABION ELEN SRL la Banca Transilvania.
  • Costul aferent livrării bunurilor către destinațiile de pe teritoriul României este asigurat de către Sabion. 
  • Costul aferent livrării bunurilor către destinațiile din țările europene va fi achitat de către client.
  • Termenul aproximativ de livrare a produselor este cel afișat în dreptul fiecărui produs, la rubrica „Termen de livrare”. În cazul livrărilor în afara României, termenele de livrare pot crește cu 1-5 zile lucrătoare.
  • Costurile cu returul bunurilor achiziționate sunt suportate de către client.

FORMULAR DE RETUR / POLITICA DE RETUR

Detalii despre dreptul la retragere pentru comerț la distanță:

  • Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
  • Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau de renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la data la care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului.
  •  În cazul în care bijuteria achiziționată online de pe sabion.ro nu corespunde din punct de vedere calitativ sau dacă nu este ce v-ați dorit, o puteți returna pentru a fi schimbată sau pentru a primi contravaloarea ei (mai puțin cheltuielile aferente returului), în termen de 14 zile calendaristice.

Condiții generale pentru returul produselor vândute și expediate de SABION:

  • Expedierea bijuteriilor pentru retuș ori a celor pentru care s-a renunțat la cumpărare se face obligatoriu, doar dupa notificarea în scris a intenției. Ne rezervăm dreptul de a nu accepta primirea coletelor retur fără notificare scrisă prealabilă.
  • Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme de folosire.
  • Coletul în care veți returna produsul trebuie să conțină: produsul, factura, ambalajul și certificatul de garanție, toate în original.
  • Dacă produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat, returul nu va fi acceptat.
  • Bijuteriile personalizate – realizate la comandă după specificațiile clientului sau gravate, nu pot fi returnate.
  • Consumatorul nu se poate retrage din contractul de prestări servicii care au fost executate complet.
  • În cazul inelelor a căror măsură poate fi modificată, clientul poate solicita acest serviciu în termen de maxim 14 zile de la data achiziției. Procedura de modificare este gratuită, costurile adiționale fiind percepute doar în cazul în care este necesară adăugarea de material (aur), necesar pentru mărirea diametrului bijuteriei. Costul va fi calculat în funcție de cantitatea de aur adăugată.  Modificarile vor fi executate doar daca  nu presupun riscuri care ar putea  afecta rezistenta sau modelul bijuteriei.
  • În cazul înlocuirii produsului, nu se garantează livrarea aceluiași model, ci a unui produs similar, având o valoare echivalentă.
  • Dacă vi s-a livrat un alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne comunicați acest lucru cât mai repede. Toate costurile implicate în înlocuirea produsului expediat greșit, vor fi suportate de către Sabion.
  • Dacă produsul livrat nu este conform specificațiilor din oferta noastră, puteți returna produsul pentru înlocuire sau rambursare. Dacă doriți înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, veți plăti diferența, dacă produsul va avea o valoare mai mică, veți primi în cont diferența. Costurile pentru returul produsului livrat care nu este conform specificațiilor din oferta noastră, vor fi suportate de către Sabion.
  • Returul banilor se face după returnarea efectivă a produselor și în funcție de modalitatea prin care a fost efectuată plata.

Suma va fi returnată după cum urmează:

– pentru comenzile achitate cu card bancar -prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

– pentru comenzile achitate cu OP – prin virament bancar;

– pentru comenzile achitate ramburs – prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client.

Pentru returnarea produselor, vă rugăm să parcurgeți următorii pași:

  1. Ambalați produsul pe care doriți să îl returnați în ambalajul original astfel încât acesta să nu fie expus deteriorării în timpul transportului.
  2. În colet adăugați produsul, factura și certificatul de garanție.
  3. Expediați coletul la adresa:

S.C. SABION ELEN S.R.L.

Str.Bolyai nr 20

540064

Tîrgu Mureș, jud. Mures,

Telefon: 0741 341 965, în intervalul orar 08:00 – 16:00, L-V

4. Completați FORMULARUL DE RETUR:

    Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de către client.

    Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maxim 10 zile de la recepționarea bunurilor, prin transfer bancar în contul IBAN transmis de client.

    *Pentru orice detalii suplimentare privind returnarea produselor vă rugăm sa ne contactați pe email, la adresa: online@sabion.ro sau la nr. de telefon 0741 341 965

    4 Comentarii

    1. Filcz Károly
      27 iunie 2019

      Am cunparat un lantisor de aur la Targu Mures .Era destinat ptr. cadou al carui nu ii place modelul. Intrebarea mea este: in ce conditii si daca se poate schimba la alt model ? Multumesc anticipat de raspuns.

      • Sabion
        1 iulie 2019

        Bună ziua. Fiind un cadou, bijuteria poate fi schimbată. Persoana care a primit-o va trebui să vină cu bijuteria într-unul din magazinele Sabion împreună cu bonul fiscal și certificatul de garanție. Mai există două condiții: să nu depășiți termenul de 30 de zile și bijuteria nu trebuie să prezinte urme de purtare.
        Vă mulțumim că ați ales să cumpărați bijuterii Sabion.

    2. Szilagyi ildiko
      6 decembrie 2021

      Buna vreau sa ma interesez ca mi-am depus o comanda mierciri si nu stiu cand o sa ajunga la mine ma puteti ajuta?

      • Sabion
        7 decembrie 2021

        Bună ziua,
        Comanda dvs. va fi expediată miercuri, 08.12.2021.
        Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați telefonic (0 741 341 965) sau pe e-mail (online@sabion.ro).
        Vă mulțumim pentru comandă!
        Sabion

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată.