Galeriile Sabion

2011 Grand prize – Cel mai frumos magazin din lume într-un centru comercial

Galeriile Sabion din București au fost create într-un demers unic în țară de restabilire a titulaturii de artă acordată creațiilor de bijuterie. Am gândit acest magazin tocmai ca o galerie de artă, un concept nou, unic în lume și care a fost înscris în cadrul A.R.E. Design Awards, cel mai mare concurs de design comercial din lume desfășurat an de an în Statele Unite. Nu mai puțin de 297 de proiecte au fost admise spre jurizare, doar nume mari ale industriei de retail mondial. Dacă luăm în considerare că la una dintre categoriile vizate de Galeriile Sabion, în urmă cu un an, a fost desemnat câștigător un flagship store Tiffany’s, lupta se anunță așadar destul de dură. Festivitatea de decernare a premiilor s-a desfășurat pe data de 28 martie în Las Vegas unde echipa Sabion a primit recunoașterea mondială. Nu mai puțin de 3 premii au fost acordate acestui proiect:
  • Premiul pentru inovație în pardoseala din inox
  • Premiul pentru amenajare artistică
  • Marele Premiu pentru cel mai frumos magazin din lume, într-un centru comercial.
Galeriile Sabion au devenit un ambasador de seamă al mișcării artistice românești și au făcut cunoscut peste hotare numele României și am demonstrat lumii întregi că și în acest colț de Europă luxul poate fi exprimat armonios la nivel artistic. 2014. Nominalizare Cel Mai Frumos Magazin din Lume. Premiul Electric Flooring. Galeriile Sabion, Apple, Audemars Piguet, Karl Lagerfeld şi Van Cleef and Arpels sunt printre câştigătorii din acest an ai celui mai prestigios concurs de design comercial din lume – A.R.E Design Awards. Desfăşurată în urmă cu câteva zile în sala de baluri a hotelului For Seasons din Las Vegas, gala de decernare a premiilor Asociaţiei Mediului de Retail din Statele Unite ale Americii (Association for Retail Environment) a reunit un număr impresionant de experți internaționali din domeniul retailului și al designului. În ediţia din acest an, peste 400 de magazine de pe toate continentele s-au întrecut în design şi amenajare, în lupta pentru obţinerea premiilor A.R.E Design 2014. Galeriile Sabion din Bucureşti, flagship store-ul Audemars Piguet din Florida, vitrinele locaţiilor Apple, magazinul de prezentare Karl Lagerfeld din Paris sau flagship store-ul Van Cleef and Arpels din New York sunt printre caştigătorii ediţiei 2014. „Vă trebuie mult curaj pentru a va lupta cu giganţi ai industriei” a precizat Sherif Ayad, preşedinte al Iddidesign şi membru al juriului în ediţia din acest an, observând totodată faptul că alături de cei de la Apple, proiectul Galeriilor Sabion a fost printre puţinele care au fost dezvoltate de echipe proprii de designeri şi nu prin intermediul unor case de arhitectură şi design. Astfel proiectul Galeriilor Sabion, dezvoltat de către Casa de Bijuterii Sabion, mai adaugă un nou premiu pentru inovaţie – Electric Flooring, celor deja existente: Store Fixtures si Best Shop, aşezând din nou România pe harta internaţională a elitelor în domeniul designului de retail.
Claudiu Bologa, Camelia Bologa and Mihai Trif, representing Sabion at ARE Design Awards Gala in Las Vegas 2014.
Sabion Award from ARE Design Awards Las Vegas 2014.
Claudiu Bologa, Camelia Bologa and Mihai Trif, representing Sabion at ARE Design Awards Gala in Las Vegas 2014.

Începând cu toamna acestui an ducem Galeriile Sabion pe Calea Victoriei 68 – 70.

Într-un demers de restabilire a titulaturii de artă acordată creațiilor de bijuterie, am gândit  acest magazin tocmai ca o galerie de artă, un concept nou, unic în lume, cu totul schimbat față de ceea ce toată lumea, într-un grav proces de plafonare, numește “magazin de bijuterii”. Pornind tocmai de la această premisă, am încercat să oferim acestei locații un stil original și un nou standard în amenajare, design interior, expunere, consiliere a clienților și vânzare a bijuteriilor, pentru a oferi un aspect nonconformist prin însăși eleganța ambientului. Istoria Sabion a cuprins în ultimii ani lansarea în România a mai multor magazine de lux, impresionante prin arhitectura interioară a spațiilor și a luxului abordat în amenajare, ca metodă de prezentare a unor bijuterii în serie limitată și unicate. Acest proces trebuia să evolueze firesc, către capitala țării, prin intermediul unui magazin concept, ca interfață a exclusivității bijuteriilor create sub marca Sabion și în realizarea lui s-au urmărit trei direcții majore: inovația, moda și istoria. Un alt aspect urmărit a fost ca direcția artistică și filosofia companiei să se regăsească cuprinse în conceptul acestui magazin. Faptul că ne desfășurăm activitatea pe un segment dedicat artelor și frumosului, că în fiecare zi creăm ceva nou, faptul că ni se oferă șansa de a aduce inovații în materie de bijuterii, faptul că ne exprimăm prin intermediul și cu ajutorul unor artiști, trebuia să fie exploatat la maximum și să se regăsească în abordarea spațiului. Urmărește site-ul Sabion și află în curând noutățile pe care ți le-am pregătit în noua locație a Galeriilor Sabion.  

Descarca brosura: Cel mai frumos magazin din lume