Oameni de zăpadă.

//Oameni de zăpadă.

Oameni de zăpadă.

Bijuteria este mai mult decât un accesoriu, nu este doar o bucată de metal prețios. Bijuteria este comunicare.

Vă invit la o scurtă analiză a bijuteriei văzută ca și comunicare non verbală. Nu ajungem să ne gândim ori să vorbim despre asta de foarte multe ori. Spre exemplu, punem inelul pe degetul logodnicei fără să realizăm că de fapt comunicăm promisiunea unei vieți împreună, speranțe, dorințe și bucurii. Putem continua cu ceea ce spun formele, culorile, dimensiunile, asocierile de bijuterii despre cei care le poartă. Analiza lor trece din artă în psihologie pe o potecă care șerpuiește către filozofie. Nu vom porni azi pe acel drum, rămânem doar la baza sa, pentru a vorbi despre colecția de oameni de zăpadă realizați manual în Atlierele Sabion.

S-a urmărit surprinderea efervescenței acestui anotimp”, spune Camelia Bologa, designerul nostru. ”Am încercat să redăm bucuria copilăriei.” Și nu este misiune ușoară să îi faci pe cei mari să se oprească din ceea ce fac și să îi transpui în lumea fantastică a copilăriei, o lume a neființelor personificate, o lume în care ar trebui să revenim din când în când.

Iar bijutierii Sabion au reușit să redea cu naturalețe toate aceste detalii, modelând aurul manual, decorându-l cu email, tehnici păstrate în puține colțuri de lume în zilele noastre. Colecția cuprinde oameni de zăpadă surpinși în diverse ipostaze.

Iar legătura lor cu ideea comunicării non verbale este tocmai starea pe care aceste bijuterii au rolul de a o recrea: efervescența, veselia, inocența, stări de care să ne înconjurăm cu toții, cei care purtăm ori cei care vedem purtate astel de mesaje.

Mihai Trif.

By |2017-12-13T15:55:52+00:00decembrie 13th, 2017|Bijuterii|0 Comments

About the Author:

Lasă un comentariu